Spring naar inhoud

Out with the old, in with the new: Engelentherapieblog verhuist!

december 9, 2011

December is een maand van naar binnen keren. Het weer is donker en gure wind waait om het huis. Juist bij dit naar binnen keren, kunnen we bekijken wat in ons leven goed voor ons werkt en wat niet langer past. We mogen daarbij in onze eigen kracht en energie gaan staan.

Er is geen goedkeuring van anderen nodig, als je vol integriteit jouw zielepad volgt.

Dit jaar geldt dit nog meer dan andere jaren, want we staan voor het jaar 2012, een jaar dat veel kosmische invloeden in zich draagt. 2012 is het keerpunt van het Vissentijdperk naar het Aquariustijdperk.

Daarmee mogen we al hetgeen laten gaan wat hoort bij het oude tijdperk. We mogen de verantwoordelijkheid voor ons spirituele pad op ons nemen en niet aan een priester of goeroe overlaten. Ook het leren door middel van lijden is niet meer zo nodig als voorheen. Onvoorwaardelijke liefde en eenheidsbewustzijn mogen hiervoor in de plaats komen.

Het past dan ook in deze tijd om mijn blog een nieuwe naam te geven. Mijn oude naam “Engelenthrapiecoach’s blog” heb ik gekozen nadat ik de opleiding tot engelentherapie coach had afgerond. Ondertussen is mijn spirituele- en engelenwerk verder en verder ontwikkeld en gaat veel van wat ik doe verder dan wat mij is geleerd als engelentherapiecoach. De oude naam resoneert dus nog maar met een klein deel van mijn Lichtwerk.

Ik hou ervan holistisch te werken en van iedere stroming in te voegen wat zuiver en liefdevol is. Uiteindelijk gaat het om werken vanuit het hart en zo licht te mogen kanaliseren. Vandaar dat ik heb gekozen voor een naam die met dat onderliggende doel resoneert: Angel Light Heart. Want mijn werk brengt engeleninspiratie door middel van kunst, readings, healings, coaching en schrijven. Daarbij mag wat ik doe harten lichter maken.

Bedankt voor het volgen van mijn blog!

Jullie vinden mij voortaan op:

http://angellightheart.wordpress.com/

Wil je daar op de hoogte worden gesteld van nieuwe berichten op de nieuwe blog, druk dan rechtsboven op de knop “follow”.

Ik hoop jullie ook op de nieuwe blog weer te mogen begroeten en wens ieder een licht hart en engelenomhelzing.

No comments yet

Plaats een reactie