Spring naar inhoud

Orb van Maria en Chamuel

juni 16, 2012

De laatste dag in de Midi-Pyreneen wilde manlief nog graag een bekende col bezoeken. Ik was eigenlijk wel lekker aan een luierdagje toe, maar besloot toch maar in de auto te stappen. Ik was niet zo erg fitjes en al dat gezigzag van de wegen deed bepaald geen goed.

Na een tijdje passeerde we een plaatsje met een Mariabeeld. Daarna voelde ik me gek genoeg wel weer prima.

Op de terugweg snel vanuit de auto een fotootje gemaakt van het beeld. Zo grappig! In Lourdes vroeg ik om orbs, niets te zien. Een beetje zoals vorig jaar in de grote Michael kerk te Luca, waar geen orb te zien was. Terwijl ik in het kleine Michaelkerkje van Volterra een krachtige Michaelervaring had en daarna een schitterende blauwe orb op de foto ontving. Het zijn vaak de kleine plaatsjes, waar de wondertjes gebeuren. Zo ook dit keer. Een mooie orb en daarbij in de rechterbovenhoek prachtige kleurstromen.

Image

De roze energie loopt als een helix naar de aarde en representeert de liefdevolle energie van Chamuel. Chamuel was aanwezig bij het vervaardigen van de laatste twee sprays van Crystal Angel Essences (die je bij mij kunt bestellen via www.angellightheart.nl) en gaf toen aan dat we deze spray extra goed konden gebruiken in de aanloop naar de Venus Transitie om zo ons hart open te stellen voor liefde. Na da vakantie zou dan een Moeder Maria spray volgen met daarin de zorgende krachten van het Goddelijke Vrouwelijke. De energie van Moeder Maria is zichtbaar in de zachtblauwe energiestroom links van de roze straal. Zo komen deze prachtige, zachte energieen van Maria, koningin der Engelen, en Aartsengel Chamuel bij elkaar om ons hart te openen voor liefde en vrouwelijke krachten.

Je kunt op deze foto mediteren. Ik hoor graag de reacties!

Lieve groetjes,

Cathelijne

One Comment leave one →
  1. juli 15, 2013 11:29 pm

    Dit is op Mijn Blog herblogden reageerde:
    In liefde en licht
    In liefde en licht
    In liefde en licht ,

    Bedank ik de Engelen voor alle hulp die ik reeds heb mogen ontvangen !!!

Plaats een reactie